I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) posiadanie średniego wykształcenia o specjalności drogowej lub wyższego wykształcenia,
6) posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy na stanowisku bezpośrednio związanym z zarządzaniem drogami lub inżynierią drogową lub co najmniej 2 letniego okresu prowadzenia działalności gospodarczej w obszarze budowy, projektowania lub zarządzania drogami,
7) znajomość procedur związanych z zarządzaniem drogami publicznymi,
8) znajomość przepisów prawnych związanych z procesem przygotowania i realizacji remontów i bieżącego utrzymania dróg, w tym prawa budowlanego i ustaw o drogach publicznych,
9) znajomość przepisów prawnych z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, finansów publicznych, samorządu gminnego, prawa zamówień publicznych,
10) umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office
11) kreatywność, rzetelność, obowiązkowość,
12) odpowiedzialność,
13) umiejętność pracy w zespole,
14) łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) posiadanie średniego wykształcenia o specjalności drogowej lub wyższego wykształcenia,
6) posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy na stanowisku bezpośrednio związanym z zarządzaniem drogami lub inżynierią drogową lub co najmniej 2 letniego okresu prowadzenia działalności gospodarczej w obszarze budowy, projektowania lub zarządzania drogami,
7) znajomość procedur związanych z zarządzaniem drogami publicznymi,
8) znajomość przepisów prawnych związanych z procesem przygotowania i realizacji remontów i bieżącego utrzymania dróg, w tym prawa budowlanego i ustaw o drogach publicznych,
9) znajomość przepisów prawnych z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, finansów publicznych, samorządu gminnego, prawa zamówień publicznych,
10) umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office
11) kreatywność, rzetelność, obowiązkowość,
12) odpowiedzialność,
13) umiejętność pracy w zespole,
14) łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
b. Wymagania dodatkowe:
1) posiadanie wykształcenia wyższego technicznego o kierunku drogowym,
2) posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy na stanowisku bezpośrednio związanym z zarządzaniem drogami lub inżynierią drogową co najmniej 2 letni okres prowadzenia działalności gospodarczej w obszarze dróg,
3) umiejętność samodzielnego prowadzenia procedur związanych z zarządzaniem drogami publicznymi,
4) umiejętność sporządzania kosztorysów oraz ich weryfikacji,
5) posiadanie prawa jazdy kat .B,
6) posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
2) posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy na stanowisku bezpośrednio związanym z zarządzaniem drogami lub inżynierią drogową co najmniej 2 letni okres prowadzenia działalności gospodarczej w obszarze dróg,
3) umiejętność samodzielnego prowadzenia procedur związanych z zarządzaniem drogami publicznymi,
4) umiejętność sporządzania kosztorysów oraz ich weryfikacji,
5) posiadanie prawa jazdy kat .B,
6) posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Kontrola wydatków na remonty i bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej
2) Przygotowanie pod względem formalno-prawnym do realizacji robót remontowych na drogach gminnych i stanowiących własność gminy
3) Współdziałanie z zarządcami dróg publicznych w zakresie bieżącego utrzymania dróg
4) Koordynowanie prac związanych ze zbiorowym transportem publicznym na terenie Gminy
5) Opracowywanie decyzji administracyjnych dotyczących zajęcia pasa drogowego oraz zmian organizacji ruchu
6) Realizacja zadań w zakresie zmian organizacji ruchu w tym przeprowadzenie procedury opracowania i zatwierdzenia projektów zmian stałej i czasowej organizacji ruchu
7) Koordynowanie działań z zakresu funkcjonowania urządzeń infrastruktury technicznej związanej z funkcjonowaniem dróg
8) Realizacja obowiązków zarządcy dróg gminnych, w tym w szczególności:
a) ewidencja dróg gminnych i dróg wewnętrznych będących własnością Gminy,
b) prowadzenie numeracji dróg i ich ewidencji oraz ewidencji drogowych obiektów mostowych,
c) uzgadnianie lokalizacji zjazdów z drogi publicznej,
d) wykonywanie przeglądów okresowych i gwarancyjnych dróg gminnych i obiektów mostowych
e) prowadzenie przeglądów i kontroli przejazdów kolejowych w ciągu dróg gminnych, pomiary ruchu i widoczności na przejazdach kolejowych,
f) nadzór nad infrastrukturą techniczną w pasach drogowych,
g) uzgadnianie organizacji ruchu,
h) oznakowanie dróg gminnych, w tym montaż, wymiana, naprawa oraz oznakowanie poziome,
i) prowadzenie bieżącej kontroli sieci dróg na terenie Gminy zgodnie z wymogami ustawowymi i bieżącymi potrzebami, w tym prowadzenie książki objazdów;
j) koordynacja zimowego utrzymania dróg gminnych
2) Przygotowanie pod względem formalno-prawnym do realizacji robót remontowych na drogach gminnych i stanowiących własność gminy
3) Współdziałanie z zarządcami dróg publicznych w zakresie bieżącego utrzymania dróg
4) Koordynowanie prac związanych ze zbiorowym transportem publicznym na terenie Gminy
5) Opracowywanie decyzji administracyjnych dotyczących zajęcia pasa drogowego oraz zmian organizacji ruchu
6) Realizacja zadań w zakresie zmian organizacji ruchu w tym przeprowadzenie procedury opracowania i zatwierdzenia projektów zmian stałej i czasowej organizacji ruchu
7) Koordynowanie działań z zakresu funkcjonowania urządzeń infrastruktury technicznej związanej z funkcjonowaniem dróg
8) Realizacja obowiązków zarządcy dróg gminnych, w tym w szczególności:
a) ewidencja dróg gminnych i dróg wewnętrznych będących własnością Gminy,
b) prowadzenie numeracji dróg i ich ewidencji oraz ewidencji drogowych obiektów mostowych,
c) uzgadnianie lokalizacji zjazdów z drogi publicznej,
d) wykonywanie przeglądów okresowych i gwarancyjnych dróg gminnych i obiektów mostowych
e) prowadzenie przeglądów i kontroli przejazdów kolejowych w ciągu dróg gminnych, pomiary ruchu i widoczności na przejazdach kolejowych,
f) nadzór nad infrastrukturą techniczną w pasach drogowych,
g) uzgadnianie organizacji ruchu,
h) oznakowanie dróg gminnych, w tym montaż, wymiana, naprawa oraz oznakowanie poziome,
i) prowadzenie bieżącej kontroli sieci dróg na terenie Gminy zgodnie z wymogami ustawowymi i bieżącymi potrzebami, w tym prowadzenie książki objazdów;
j) koordynacja zimowego utrzymania dróg gminnych
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) miejsce pracy: Wschowa, ul. Rynek 1, II piętro, do budynku Urzędu prowadzą schody, brak windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, dostęp do stanowiska pracy jest swobodny,
2) wymiar czasu pracy: pełen etat,
3) rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony,
4) stanowisko pracy: praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca administracyjno – biurowa, przemieszczanie się po całym budynku Urzędu, praca w terenie w różnych warunkach atmosferycznych, szczegółowy opis stanowiska pracy znajduje się w załącznikach
5) wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy Wschowa.
2) wymiar czasu pracy: pełen etat,
3) rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony,
4) stanowisko pracy: praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca administracyjno – biurowa, przemieszczanie się po całym budynku Urzędu, praca w terenie w różnych warunkach atmosferycznych, szczegółowy opis stanowiska pracy znajduje się w załącznikach
5) wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy Wschowa.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
Dokumenty niezbędne:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy- do pobrania w załącznikach,
2) kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia, a w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy,
4) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych - do pobrania w załącznikach.
1) wypełniony kwestionariusz osobowy- do pobrania w załącznikach,
2) kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia, a w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy,
4) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych - do pobrania w załącznikach.
Dokumenty dodatkowe
1) list motywacyjny,
2) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
2) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-08-31 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście lub listownie na adres:
Urząd Miasta i Gminy Wschowa ul. Rynek 1 67-400 Wschowa z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko ds. infrastruktury drogowej"
do dnia 31 sierpnia 2021 r. do godz. 15.00 (liczy się data wpływu do Urzędu).
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy Wschowa po określonym terminie oraz które nie będą spełniać wymagań niezbędnych, określonych w pkt. 3 oraz w pkt. 8, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.gminawschowa.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Wschowa.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.gminawschowa.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Wschowa.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa, ul. Rynek 1,67-400 Wschowa
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danychy Osobowych jest nim : Natalia Ratajewska, email: ochronadanychosobowych24@gmail.com
- Dane osobowe: imię i nazwisko, dane kontaktowe, miejscowość zamieszkania, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego odpowiednio z art.22 1) § 1 Kodeksu pracy oraz art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, którym jest przeprowadzenie procesu rekrutacji.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu) powinien dodatkowo przekazać informację o niepełnosprawności (nie dotyczy rekrutacji na kierownicze stanowiska urzędnicze).
- Przekazanie innych danych tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
-dostępu do swoich danych osobowych
-żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
-żądania usunięcia danych, gdy:
dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych,dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych,dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
-żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
osoby te kwestionują prawidłowość danych,przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
osoby te kwestionują prawidłowość danych,przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
-wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
7. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1)§ 1 Kodeksu pracy i art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Podanie informacji o niepełnosprawności jest nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).
8. Załączenie/przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej, kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w aplikacji o pracę.
9. Kserokopie dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji, za wyjątkiem dokumentów dotyczących osoby, z którą zawarta zostanie umowa o pracę.
10. Dane osobowe wprowadzone do elektronicznego formularza zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji. Natomiast dane osób spełniających wymagania formalne na dane stanowisko w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania w związku z art. 14 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
11. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
12. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
13. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.
12. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
13. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.
Źródło: gminawschowa.pl